خانه
دسته بندی
سبد خرید
تماس ورود

ملزومات دسته بندی

  فیلتر     پیشفرض   مرتب سازی:

مرتب سازی  

پیشفرض
پربازدیدترین
جدیدترین
پرفروش ترین
ارزان ترین
گرانترین

لوازم بسته بندی

ملزومات بسته بندی یا لوازم بسته بندی، موادی هستند که برای محافظت از محصولات در حین حمل و نقل و ذخیره سازی استفاده می شوند.وسایل بسته بندی طیف گسترده ای از اقلام را شامل می شوند مانند لوازم بسته بندی پستی، اسباب کشی، لباس و لوازم بسته بندی انبار داری و حمل ونقل، بست گوشه محافظ کارتن، نبشی مقوایی و ...

 

انواع لوازم بسته بندی

تسمه‌ پلاستیکی و تسمه‌ فلزی از جمله ملزومات بسته‌بندی هستند که برای بستن و محکم کردن بار برای حمل‌ونقل و انبارداری استفاده می‌شوند.

تسمه‌ پلاستیکی

تسمه‌ پلاستیکی برای بسته بندی می باشد و از پلاستیک ساخته شده اند.این تسمه ها در عرض‌ها و ضخامت‌های مختلف موجود می باشند. برای بسته‌بندی طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله کارتن‌ها، جعبه‌ها، پالت‌ها و لوله‌ها، از تسمه پلاستیکی استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت تسمه پلاستیکی بسته بندی با شرکت چفت با استفاده از شماره بالای سایت، تماس بگیرید.

تسمه‌ فلزی

تسمه‌ فلزی بسته بندی از فلز ساخته می‌شود و از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند.برای بسته‌بندی بارهای سنگین و حجیم مانند مصالح ساختمانی و لوله‌های فلزی، از تسمه های فلزی استفاده می‌شود. جهت استعلام قیمت تسمه فلزی برای بسته بندی با شماره 02155265466  در ارتباط باشید.مشاورین ما، شمارا راهنمایی می کنند.

 

فروش عمده ملزومات بسته بندی

شما می توانید ملزومات بسته بندی را بصورت عمده و با قیمت مناسب را از طریق شرکت چفت بصورت آنلاین و حضوری خریداری کنید. این می تواند راهی مناسب برای مقایسه قیمت ها و یافتن بهترین معامله باشد.

استفاده از تسمه پلاستیکی و تسمه فلزی

کاربرد تسمه پلاستیکی و تسمه فلزی در صنعت بسته بندی می باشد، بنابراین بهتر است نکاتی برای استفاده از این تسمه ها بدانیم که در اینجا به آنها اشاره شده است:

- قبل از استفاده از تسمه، از سالم بودن آن مطمئن شوید.
- از تسمه پلاستیکی، برای بستن بارهای بیش از حد سنگین استفاده نکنید.
- از تسمه برای بستن بارهای ناپایدار استفاده نکنید.
- هنگام استفاده از تسمه های پلاستیکی و فلزی، از عینک و دستکش ایمنی استفاده کنید.